Η ομαλή μετάβαση του νηπιαγωγείου συνεχίζεται..

Σήμερα μας επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο Αξού στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης. Τους υποδέχθηκε η Α΄ τάξη με χαμόγελα, τους φιλοξένησε στην αίθουσα της, τους κέρασε , τους χάρισε δωράκια και πήρε και η ίδια. Έπειτα τους τραγούδησε το τραγούδι: “Το σχολείο μου πως μ΄ αρέσει”, τους ξενάγησε στους χώρους του κτιρίου και όλοι μαζί δημιούργησαν μια μεγάλη ζωγραφιά με τίτλο: « Σας περιμένουμε στην Α’ τάξη». Τέλος, παίξαμε ομαδικά παιχνίδια με τον γυμναστή, συσφίγγοντας έτσι τους φιλικούς δεσμούς μας και ενισχύοντας τη μελλοντική μετάβαση των νηπίων στο αυριανό τους σχολείο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *