Σήμερα μας επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο Αξού στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης. Τους υποδέχθηκε η Α΄ τάξη με χαμόγελα, τους φιλοξένησε στην αίθουσα της, τους κέρασε , τους χάρισε δωράκια και πήρε και η ίδια. Έπειτα τους τραγούδησε το τραγούδι: “Το σχολείο μου πως μ΄ αρέσει”, τους ξενάγησε στους χώρους του κτιρίου και όλοι μαζί δημιούργησαν μια μεγάλη ζωγραφιά με τίτλο: « Σας περιμένουμε στην Α’ τάξη». Τέλος, παίξαμε ομαδικά παιχνίδια με τον γυμναστή, συσφίγγοντας έτσι τους φιλικούς δεσμούς μας και ενισχύοντας τη μελλοντική μετάβαση των νηπίων στο αυριανό τους σχολείο.
