Στο σχολείο μας εφαρμόστηκε φέτος ένα καινοτόμο παιδαγωγικό πρόγραμμα αξιοποιώντας τη μέθοδο Ιστορία της Γραμματικής (Story Grammar), με στόχο τη συστηματική ανάπτυξη των αφηγηματικών και γλωσσικών δεξιοτήτων των μαθητών. Η Ζαζάκου Χριστίνα, εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης, στο πλαίσιο των καθηκόντων της ως συντονίστρια και μέντορας για το σχολικό έτος 2025–2026, οργάνωσε και υλοποίησε δύο δίωρες υποδειγματικές διδασκαλίες στη Β΄ Δημοτικού με τη συνεργασία της εκπαιδευτικού Παναγιωτίδου Βασιλικής, παρουσιάζοντας πρακτικές που ενισχύουν την κατανόηση της δομής μιας ιστορίας, την παραγωγή προφορικού λόγου και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών μέσω δημιουργικών και βιωματικών δραστηριοτήτων.
Το πρόγραμμα χαρακτηρίζεται ως καινοτόμο για το σχολείο μας, καθώς συνδυάζει δομημένες γλωσσικές τεχνικές με παιγνιώδη στοιχεία αφήγησης, προσφέροντας στους μαθητές ένα σαφές και υποστηρικτικό πλαίσιο μάθησης που καλλιεργεί την αυτοέκφραση, τη φαντασία και την κριτική σκέψη.
Στο πλαίσιο της διάχυσης καλών πρακτικών και του θεσμού του μέντορα, η εφαρμογή της μεθόδου επεκτάθηκε στη Δ΄ Δημοτικού, σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό Καραγιώργου Στέλλα και με την πραγματοποίηση διδασκαλιών από τον εκπαιδευτικό Μπλούκο Μανώλη με την καθοδήγηση της συντονίστριας.
Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί των τάξεων αυτών υποστηρίχθηκαν με υλικό και καθοδήγηση, ώστε να προσαρμόσουν αποτελεσματικά τις τεχνικές του προγράμματος στις ανάγκες των μαθητών.
Με αυτόν τον τρόπο, το σχολείο μας συνεχίζει να επενδύει στη βελτίωση της διδακτικής πρακτικής και στην παροχή ποιοτικής, σύγχρονης και δημιουργικής εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές.