Μια μελωδική “αγκαλιά” για τη Γιορτή της Μητέρας από τους μαθητές της Β΄ τάξης

Η Γιορτή της Μητέρας είναι η ιδανική αφορμή για να πούμε ένα μεγάλο “ευχαριστώ” στον πιο σημαντικό άνθρωπο της ζωής μας. Φέτος, οι μαθητές μας αποφάσισαν να εκφράσουν την αγάπη τους με τον πιο γλυκό τρόπο: με τη φωνή τους!

Προετοιμάσαμε με πολλή αγάπη ένα βίντεο-έκπληξη, όπου τα παιδιά τραγουδούν το “Σ’ αγαπώ μαμά”, στέλνοντας μια μελωδική αγκαλιά σε κάθε μανούλα. Κάθε στίχος και ένα χαμόγελο, κάθε νότα και μια ευχή! Σας προσκαλούμε να απολαύσετε το αποτέλεσμα και να νιώσετε κι εσείς τη ζεστασιά αυτής της γιορτής.

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μητέρες!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *