“20α ΜΑΥΡΟΧΑΛΥΒΙΔΕΙΑ”

Με εξαιρετική επιτυχία και μαζική συμμετοχή ολοκληρώθηκαν την Τετάρτη 6 Μαΐου
2026 τα “20α Μαυροχαλυβίδεια”. Το Δημοτικό Στάδιο Αξού γέμισε με παιδικές φωνές, αθλητικό πάθος και το πνεύμα της ευγενούς άμιλλας, σε μια διοργάνωση-θεσμό για την περιοχή μας.

Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε η έναρξη της εκδήλωσης, όπου τελέστηκε τρισάγιο στη μνήμη του Γεωργίου Μαυροχαλυβίδη, του ανθρώπου προς τιμήν του οποίου θεσπίστηκαν οι αγώνες. Με την παρουσία του ιερέα και σε κλίμα σεβασμού, η εκπαιδευτική και τοπική κοινότητα απέδωσε τον ελάχιστο φόρο τιμής στην προσφορά και την κληρονομιά του. Η φετινή γιορτή ήταν ιδιαίτερα ζεστή, καθώς στις κερκίδες και στον αγωνιστικό χώρο βρέθηκαν και οι μικροί μαθητές από το Νηπιαγωγείο Αξού, που με το αυθόρμητο χειροκρότημά τους έδωσαν ζωντάνια στην εξέδρα. Την πανηγυρική ατμόσφαιρα απογείωσαν οι μαζορέτες μας, οι οποίες με τις εντυπωσιακές χορογραφίες και το κέφι τους ξεσήκωσαν τους παρευρισκόμενους.

Στους αγώνες έλαβαν μέρος μαθητές και μαθήτριες από τα Δημοτικά Σχολεία: Αμπελειών, Αξού, Αραβησσού, Γαλατάδων, Καρυώτισσας, Μελισσίου, Ν.Μυλοτόπου, Παλαιφύτου και Πέλλας.

Μετά από συναρπαστικές προσπάθειες σε όλα τα αγωνίσματα, το πολυπόθητο κύπελλο κατέκτησε το Δημοτικό Σχολείο Αξού, ενώ τη 2η θέση κατέλαβε το Μελίσσι και την 3η θέση η Αραβησσός!

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους και απηύθυναν χαιρετισμό:
Ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού κ.Δαμασκούδης, ο Αντιδήμαρχος Κύρρου κ.Βασιλειάδης, ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής κ. Κατσιαμπέρης, ο Αιρετός και πρόεδρος των εκπαιδευτικών κ. Διαμαντόπουλος, ο Υπεύθυνος Γυμναστής της Διεύθυνσης Πέλλας κ. Σεραϊδης, ο πρόεδρος της κοινότητας Αξού κ. Παντζαρτζής, ο διαιτητής ορισμένος από τη ΔΠΕ Πέλλας κ. Ίτσκος, το ιατρικό προσωπικό του Νοσοκομείου Γιαννιτσών, Διευθυντές των συμμετεχόντων σχολείων καθώς και συνοδοί εκπαιδευτικοί.

Συνδιοργανωτές:
ΟΕΣΑΔ Πέλλας, Δήμος Πέλλας, Δ.Σ. Αξού.

Η πραγματοποίηση της διοργάνωσης δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την πολύτιμη στήριξη των χορηγών μας, οι οποίοι στάθηκαν δίπλα στους μαθητές μας. Ευχαριστούμε θερμά τα Παγωτά ATEN, τον Νικόλαο Θωμαΐδη (Ψιλικά), τα Σούπερ Μάρκετ Κουρπανίδης Δημήτριος και Παρασκευά Αικατερίνη, καθώς και τις επιχειρήσεις Σερραϊκόν, TEDI και DIVINE CAFE για την ευγενική τους προσφορά και τη συμβολή τους στην επιτυχία των 20ων Μαυροχαλυβιδείων. Να ευχαριστήσουμε και τον πρόεδρο της ποδοσφαιρικής ομάδας του χωριού μας “Νίκη Αξού” κ. Αυσαρίδη για την προετοιμασία του γηπέδου.

Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή και το ήθος τους. Ραντεβού στην επόμενη αθλητική μας συνάντηση!

Την επόμενη των αγώνων ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για να ευχαριστήσει τα παιδιά έψησε στο χώρο του σχολείου και μοίρασε σάντουιτς και χυμούς. Στήθηκε τρικούβερτο γλέντι με χορό και τραγούδι αφού δώρισαν και ένα νέο ηχείο στο σχολείο μας! Σας ευχαριστούμε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *